greentown2020 (greentown2020) wrote,
greentown2020
greentown2020

Хрещатик без автомобілів. Мечты архитектора.

       Хрещатик без автомобілів.
      У новому відео спробуємо по-новому поглянути на головну вулицю Києва. Чи може Хрещатик стати чимось іншим, аніж магістраль для автомобілів, де людям перебувати вкрай некомфортно?




Комментарии:
Baker Doge. Я б трошки змінив: “Київ без автомобілів“. Бо вже дістало у кожному дворі, на кожному тротуарі велика кількість машин і з візочком, або коляскою, чи у колясці не проїдеш. А якщо попросиш прибрати машину у інше місце, водій лається, або лізе у драку.

Никита Яргутов. живу в Києві, абсолютно згоден з кожним словом, центр Києва надзвичайно дискомфортний для пішоходів, як і весь Київ зокрема.

Oleg Kolodiy. Майдан Незалежності найогидніше місце в центральній частині міста. без обличчя і настрою його частина.


Exotic Ukraine. Екзотична Україна. Якщо в Києві чиновники так люблять підземелля, то нарити для них скрізь по місту  підземні міністерства і хай вони там сидять поруч  зі своїми майбахами і мерседесами. А людей випустити на поверхню.

Alexander. Полностью согласен. Киевлянин заходит на Майдан только для протеста. В остальное время там колхозники и туристы.

Alexander. @Vlad_len _Bouko  там дело не в сталинках. А в непонятных конструкциях на самой площади, бомжах, алкашах, внезапных ступеньках и т.д. Проектировал это какой-то дегенерат.

Yevgen Zhurer. Я цілком підтримую такі ініціативи. Скажіть будь ласка, якими інструментами громадськість може вплинути на втілення таких рішень?

Sq Sq. працював на Хрещатику, це дно. центр Києва це просто парад жлобів яким треба терміново купа паркомісць в центрі без оплати. на даний час робота на Олеся Гончара... жодних відмінних рис... такий же парад жлобів.. дуже жаль що інспекція з паркування так слабко розвивається..

Андрій Дейнека. це не по хуторянські, а як раз по міському. Засратися у власних нечистотах, дихати тими ж нечистотами і верещати "я ж гарадский!". А було б там по хуторянські, то було б там повно зелені і мінімум нечистот.
Isengrym. Главная проблема в том, что 98% это устроит.

Євген Лопоха.  @Isengrym  скоріше.... 98% людей ніхто не запитає - просто клепають що там в них на кресленнях, а урбаністів покищо маємо мало, щоб вони могли радикально впливати на прийняття рішеннь.
Юра Ботаник. Дякую за випуск про Київ!! Я народився у Києві і живу тут все життя, і скажу честно, що Хрещатик ніколи не любив, і ніколи не тягнуло і не тяне по ньому гуляти, або навіть ходити крізь нього. Переважно намагаюся ходити паралельними вулицями. І у цього є декілька причин. Перша причина це контингент людей. Прошу вибачення за такє відношення, може я не правий, але часто помічаю ознаки секс-туризму, якась шушора шниряє, якісь тіпи, іностранці - чоловіки в пошуках тьолочок і тому подібне. І скажу відверто: мене дратують вуличні музиканти, брейкденсери і інші представники різних вуличних шоу. Друга причина це автомобільний рух. У будні дні Хрещатик всіми своїми полосами дороги просто психологічно відштовхує. Але НАЙГОЛОВНІША причина за що я ДУЖЕ не люблю Хрещатик, і відчуваю роздратованість навіть зарая, як це згадую, це - торговий центр під землею! Я цікавлюсь урбаністикою і архітектурою відносно недавно, і завжди спиймав розширення доріг у місті як данність. Але я був дуже злий коли під землею побудували цей адський тогровий цент і ЗМУСИЛИ людей переходити вулицю, НЕМИНУЧЕ, через лабіринти магазинів, (вибачаюсь за матюки), половина з яких по наповненню це повна хуйня і "коштовний" сувенірний шлак! І мало того, він так хитрожопо спланованний всередині, що спустившись туду просто для того щоб, заплющивши очі пробігти скрізь вітрини і якнайшвидше вийти на іншій стороні вулиці, ти опиняєшся в якомусь заколдованному лабіринті, звідки ніколі не можливо вийти там де тобі потрібно, і ти ходих там кругами, і починаєш ненавидіти це все ще більше! Вважаю і відчуваю це я приниження і знущання! Хочеш перейти на іншу сторону - спускайся до нас, дивись на вітрини, бажай, роби покупки, і потім вже пи...й куди ти там хотів! А перед Бессарабським ринком все обдристано голубами, валяються тут і там вонючі бомжи, і купа сміття. Перед фасадом ринку просто завжди пробігаю швидким кроком. Вибачаюся що вийшов такий хейт-спіч, але накипіло. А сталінський ампір, доречі, дуже люблю! Не тому що він сталінський, а тому що, вважаю він крутий і дуже красивий. Хоча мій друг каже що це "Сон божевільного кондитера", але я так зовсім не вважаю.

Der Hund. Взагалі з огляду на весь цей авто-пиздець що відбувається у Києві, я навіть не знаю з якої сторони тут заходити щоб зробити це місто урбаністичним...

Coole000. Зараз хоча б дали гроші на регіони, і регіони можуть самі робити як їм здається краще. А Київ хай сам як хоче робить. Живу у Запоріжжі, періодично приїжджаю до друзів погостювати,  і кожен раз у жилах стине від того, що у Києві відбувається. Так, Запоріжжя теж не фонтан, але навіть не близько з тими грошима що є в Києві. Київ має гроші зробити краще, але робить ще гірше.



Stanislav Danyliuk. чтобы не было хуторянской парковки у кабмина, нужно чтобы в кабмине не сидели хуторяне.

Anatoliy Ganich. Лайк за відео і комент за значок))) Хто живе в Києві, той на Хресті не гуляє...з цим треба щось робити однозначно!

Наталія Гладиш. Повністю Вас підтримую, пане Юліане. Дійсно, центр Києва надзвичайно некомфортний.


Александр Башлай. Вже давно треба Київ робити орієнтованим на пішохідну та велосипедну інфраструктуру, бо гуляти по цьому місту взагалі без сліз неможливо, дуже дивує мене як корінного киянина це те шо люди, які тут живуть, не розуміють наскільки місто стало страшним і терміново треба щось робити з цим. Тому лайк за це відео, буду всім рекомендувати цей канал)



John Coke. Київ нереально повернути в русло чистоти,естетики і законопослушності. Там всім начхати на це все. Люди там працюють і більше їх нічого не цікавить!!!
Leya Voroshilova. Нажаль, але Київ сам по собі не для пішоходів, тому підтримую ці ідеї та дискусії.

Олеся Долуда. Юліане, дякую за відео і що обговорюєте такі важливі теми! Ви абсолютно праві, нинішній Київ, навіть його самісінький центр - це урбаністичне неподобство і суцільна зневага до пішоходів як до людей якогось другого чи й третього сорту... Людей постійно змугують спускатися під землю у ці такі  неприємно душні переходи-магазини, через які ще треба пройти і знайти куди виходити, а в зимовому одязі та слизькими сходами то, взагалі, особливе задоволення! бо там, бачте, вони їдуть...
Колись кілька років Хрещатик був пішоходним по вихідним - і він просто оживав, скільки там людей гуляло за гарної погоди! І це ще навіть без додаткового озеленення! На жаль, останні 2 роки і цю практику прикрили.
Ваші слова і рекомендації про наших можновладців дуже логічні й вірні, та значно випереджають час... Щоб наші владні персони пересіли на ровери та скутери - це ще їм треба дорости до справжніх цінностей, культури та вибити з себе примітивщину, жлобство і яскраві броскі понти... Представники влади здебільшого ще досі на варварському щаблі еволюції... Та й не тільки вони, на жаль, таких у суспільстві ще дуже багато.
Та як добре, що Ви піднімаєте такі теми. Самі ці люди не схильні до змін. Громадський рух і запит на зміни, активна позиція громадян - єдине, що може стати рушієм якісних перетворень нашого простору.
Igor G. Думаю основна проблема - менталітет. Жлоб буде стояти в заторах по три години, але не сяде на велосипед чи в трамвай.


yuriythebest. Цього недостатньо! Потрібен комплексний проект, де пішохідний Хрещатик вливається в пішохідну Дніпровську Набережну - на набережній треба лишити по 1 смузі в кожну сторону, ато зараз там красиво але такий гул що знаходитись там зовсім не хочеться.


questgryzli. їздив в столицю по роботі декілька разів, на наради біля оперного, потім спускався на Хрещатик пройтися і це просто жах!!! на перехрестях як пішохід стоїш по 60-90 секунд. а вічний корок на Хрещатику в будній день це слів нема(((

Bohdan Reminnyi. Для мене вулиця Хрещатик - це не тільки засилля автомобілів. Пішохідне полотно нічим не привабливіше насправді. Це купа стихійної торгівлі, вуличних цирків і атракціонів (типу провисіти на перекладині за 200грн), «народних» караоке з п’яними співаками і бомжами-танцюристами. Навіть не знаю що з цього відштовхує більше...

Olexandr Horbachov. Нажаль тільки у Івано-Франківську центр для пішоходів, у Київі бісить ходити поміж запаркованих на хіндиках автомобілів.
Frederik Francis. Повністю згоден. Хрещатик обов'язково треба зробити пішохідною вулицею. І як житель Києва кажу, що зараз дійсно, що Хрещати, що Майдан, що Басарабська площа, що інші вулиці поблизу - це дно донське....Це просто жахіття і пекло. В основному як раз через димлячі нафтокоробки - автівки, через яких увесь центр Киева закатаний в асфальт, граніт, бетон. І все позорно, жахливо, хаотично запарковане. Замість пішохідних вулиць і громадського транспорта (тих же трамваїв), які повинні там бути - там автомагістралі, які задимляють повітря, дуже шумлять, сильно псують середовище і роблять його непридатним для комфортного перебування. Хрещатик - це точно НЕ для людей.


Barlog2012. Громадський транспорт не врятує. Хай він навіть зменшить викиди в 2-3 рази, все одно велика частина залишиться. А от електромобілі зменшать викиди до 0.
Що до стояння в пробках - це, значною мірою, вибір людини, яка в них стоїть. Половина моїх друзів не відмовляться від авто, який ідеальний транспорт їм не надай. Бо машину вони сприймають як свою домівку на колесах, а будь який транспорт - як чуже середовище.


Vadim Lishchuk. Вітаю. Працюю в UBER - Київ. ФОП/водій. Згідний повність. Перекривати, реорганізовувати потрібно і чим швидше тим краще. Зелені не вистачає, смуг громадського транспорту не вистачає, вело і пішохідних зон не вистачає. Багато смуг для автотранспорту, а сенсу з них нема. Наявна логістика не вирішує проблем заторів. І в цілому не вирішить. Більше смуг,  ширші вулиці, більше авто. Круг замкнений. Хрещатик має бути вільний від такої кількості транспортних засобів. Хоч і сам водій до мізку кісто, але це вимушений крок. Взагалі переплануванню Києва бути!!! Ми на порозі катастрофи. Потрібно комусь взятися і почати розвязувати нарешті цей вузл з поганими дорогами, водопостачанням, каналізацією, водовідведенням берегами ріки і так далі!


Лев Бобицький. Треш, дуже упороте місто, штин, срач, і уйобіщна архітектура, ці ринки усраті, підземка обісцяна, і суцільний паркінг похуй де. Недавно зловив себе на думці що урбаністика і архітектура відображають саме популяцію міста - одним словом «шо попало...»



Konstantin Honcharenko. Хрещатик однозначно треба змінювати. Там така кількість дерев була раніше. І трамвайні колії можна прокласти. Зараз центр - дуже некомфорте місце. Що пішки, що машиною, що велосипедом.



Тарас Прогнимак. Найближчі років 30 про таке навіть мріяти рано, більшість киян не уявляють життя без автомобіля (навіть серед тих в кого машини немає), на жаль.
Tags: Киев, аллея, архитектор, город без автомобилей, мегаполис, пешеходная улица
Subscribe

promo greentown2020 february 15, 2017 09:00 11
Buy for 10 tokens
Город будущего в воображении современного человека - это 100 этажные небоскребы и прочие головоломные сооружения, вознесенные на километровую высоту. Но скорее всего, город будущего будет совсем другим. Вот посмотрите на этот уголок Сингапура. Эта обыкновенная уютная пешеходная улица - органичное…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments