greentown2020 (greentown2020) wrote,
greentown2020
greentown2020

Архитектурный дебилизм новоделов Киева.

Воздвиженка: Элитный позор в центре Киева. Воздвиженка - элитный район в самом сердце исторического Киева, на Подоле. Под самым боком Андреевский спуск. Казалось бы, рай на земле. Но район настолько элитный, настолько и бестолковый. Сегодня я покажу вам, что людям предлагают за 300-400 тысяч долларов.


Elena. 6 месяцев назад. Абсолютно согласна насчёт Воздвиженки! Во-первых - страшно тесно. Если бы у архитекторов было бы больше ума, они сделали бы эту улицу пешеходной, а подъезды к домам сделали бы с других сторон. Ну и да - исполнение строительных работ ниже всякой критики. Видно, что больше воровали, чем строили. А вообще, Киеву жутко не везёт с градоначальниками. Постоянно чередуются воры с дураками(((.


Коханыч. 6 месяцев назад. Кстати, настоящий элитный район Киева, а не это показательное жлобство находится возле ботсада Гришка.


Київ - місто без вулиць | Воздвиженка | Поділ | Лавра У цьому відео ми оглянемо Київ з автомобіля, щоб переконатися - у столиці нема місця для пішохода. Поняття вулиці в Києві взагалі відсутнє. Хідники слугують парковками, а гранітні фасади претензійних новобудов втілюють ворожість і агресію до людини. Тож поговоримо про страх і ненависть у Києві.







комментарии:
...Ромський ампір. Виглядає як багате, ромське село на Закарпатті)))


...Багатьом людям просто не цікаво дивитись на архітектуру, ці всі фасади, в них немає смаку і вони про таке не думають. Їм важливо лише, щоб їхнє авто було припарковане, вони могли на ньому добратись на роботу і з роботи, а архітектура і те все інше, це там, за вікном. "Я в машині, воно мене не стосується". На жаль(



Tetyana Korogoda. 7 месяцев назад. Основна, фундаментальна проблема Києва - це відсутність транспортної системи. Тобто якийсь транспорт наче є, але далеко на ньому не заїдеш, бо нема системи. Тому люди змушені або купувати автомобілі, або користуватись таксі. Пересування містом для багатьох містян є суцільною мукою і в кошмарних снах вони бачили відпочинок в центрі міста. Де кияни люблять робити довгі прогулянки? В спальних районах, де тротуари широкі і, окрім того, зазвичай є алеї для прогулянок, а також в лісах, біля озер і по набережних, які прилягають до цих районів. В центрі також можна зробити довгу прогулянку: від метро Арсенальна через парки до Андріївської церкви через Андріївський  узвіз до Контрактової; від Контрактової через Поштову до Труханового острова.
Друга проблема - продажність нашої освіти. Як наслідок маємо спеціалістів дуже низької якості, які будують різне гівно.
Третя проблема - неповага простих громадян до закону, несприйняття правил і вороже ставлення до будь-якого регулювання з боку міста. Чиновник, який наважиться запровадити якісь правила паркування, стане об'єктом ненависті. Але з цією проблемою можуть допомогти Ваші огляди міст Європи :)


Прохор Дерюгин. 6 месяцев назад. Автомобилизация как путь к смерти города


nebessy8. 1 месяц назад. треба дивитися глибше в корінь проблеми: громадський транспорт. Треба, щоб ним можна було дістатися з одного краю міста в інший максимум за годину. Інакше кожна людина, яка може дозволити собі хоча б відро з гайками, буде пересідати на нього, щоб зі спального району до найближчого метро діставатись за 20-30 хв, а не за 50 на маршрутці. А щойно буде громадський транспорт, варто зробити так, щоб користуватись приватним було некомфортно/задорого, і людина тричі подумала, перш ніж сісти в своє авто. В європейських столицях люди перестали їздити в авто на роботу – лише на закупи по суботах і подорожувати за межі міста. То треба зробити, щоб і в нас так було. Але почати з того, щоб забезпечити якісну альтернативу, а не спочатку все заборонити, як завжди.



Aleksey Tarnawski. 7 месяцев назад. Прожив у Києві 20 років, зненавидів місто саме через те, що воно завалене машинами. Переселився в Осло, як тут зручно, комфортно, приємно пішоходом бути.


Marian Sakaliuk. Це все повне відзеркаленя стану країни, в якій бардак на всіх рівнях.  Хто шо хоче, те і робить. Питання, як це виправити? Як і хто це може робити ? Навіть, у ворожій нам країні в столиці більше порядку. Соромно.

Oleksii Shevchenko. Украинцы не договороспособны в принципе! Правильно: хто шо хоче, те i робить.


Wasted Land. На Татарці, де ви проїжджали на початку відео, за тими гаражами та котеджами є шикарні пагорби з видами на місто (там ще залишки древніх кладовищ є), потенційно круте історичне місце для прогулянок та пікніків. Взагалі в Києві багато є хороших місць, але вони скоріше походять на маленькі острівки комфорту посеред дикого загазованого автівками безладу...


Oleh Kolisnyk.
100% правда. Дуже некомфортне місто для життя...
Oleksandr Rak. Монстра на Подолі спроектувало ПП "Творча архітектурна майстерня "БАБИЧ" (по інформації з сайту ДАБІ)


Abra Cadabra. Відвідайте бетонне гетто на лівому березі (Позняки, Харківський). Там взагалі треш.
MC_Idaho. Дуже соромно за столицю країни. Люди приїжджають до неї, бачать оцей дебілізм, і вже враження про всю країну таке й складається. Допомогти вирішити проблему може влада, яка буде хоча б розуміти, що політика автомобілізації це велика помилка минулого, а без кондея на фасаді можна прожити. А фізично щоб оте все виправити, потрібно буде залучати колосальну кількість фінансів та толкових архітекторів. Але про що можна зараз казати, якщо на Троєщину метро вже 30 років будують, а в центрі стовпчики з нержавійки (які вже спилюють) та гранітні бордюри
MC_Idaho
7 месяцев назад (изменено)
Дуже соромно за столицю країни. Люди приїжджають до неї, бачать оцей дебілізм, і вже враження про всю країну таке й складається. Допомогти вирішити проблему може влада, яка буде хоча б розуміти, що політика автомобілізації це велика помилка минулого, а без кондея на фасаді можна прожити. А фізично щоб оте все виправити, потрібно буде залучати колосальну кількість фінансів та толкових архітекторів. Але про що можна зараз казати, якщо на Троєщину метро вже 30 років будують, а в центрі стовпчики з нержавійки (які вже спилюють) та гранітні бордюри
Tags: Киев, архитектор, городские проблемы, наш колхоз, уродство
Subscribe

promo greentown2020 february 15, 2017 09:00 11
Buy for 10 tokens
Город будущего в воображении современного человека - это 100 этажные небоскребы и прочие головоломные сооружения, вознесенные на километровую высоту. Но скорее всего, город будущего будет совсем другим. Вот посмотрите на этот уголок Сингапура. Эта обыкновенная уютная пешеходная улица - органичное…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments