greentown2020 (greentown2020) wrote,
greentown2020
greentown2020

Из чего состоит благосостояние города? Колонка Ильи Царенко

Чим далі знаходиться житловий масив чи населений пункт, тим вищі витрати на мости, дороги, лінії громадського транспорту та інженерні мережі для нього. Натомість компактне місто дає швидший доступ до широкого спектру товарів, послуг і можливостей, при цьому потребує значно менших витрат на інфраструктуру. Києву варто забудовувати пустирі та промзони всередині, а не ліси на околицях.

      Крім того, разом із високою щільністю містопланування має передбачати багатофункціональне використання території.  Киянин живе на Троєщині, а працює десь на іншому кінці міста? Яким би хорошим не був громадський транспорт, переміщення потребуватиме не менше 40 хвилин. Якщо ж робота буде в районі проживання, час у транспорті (або навіть піша прогулянка) займе 10-15 хвилин. Вільний час люди могли би витратити на сім’ю чи відпочинок, щоби бути більш продуктивними та мотивованими.


     Отже, сьогодні транспортні інженери, що намагаються зменшити в Києві затори, не звертаються до кореня проблеми, а займаються лікуванням симптомів хвороби, що тільки ускладнює ситуацію.  Замість витрат на автомобільну інфраструктуру Києву варто інвестувати у громадський транспорт. Замість інвестицій у великі інфраструктурні проекти треба переорієнтувати містобудівну політику на щільну та багатофункціональну забудову та розвиток локальних ділових центрів. Це головний вклад влади у добробут киян та шлях до заможного, безпечного та здорового міста..

    Через нерозвинений громадський транспорт населення змушене купувати автомобілі та витрачати кошти на пальне, іноді до 30% сімейного бюджету. З часом зростає шум, забрудненість повітря викидами від авто та підприємств. Автомобілізація знищує пішохідну інфраструктуру, з вулиць зникають перехожі та роздрібна вулична торгівля, що працює за їхній рахунок. У перспективі зростає смертність від легеневих та серцево-судинних захворювань. У цей момент у місті починається відтік населення, а втрати для економіки вже складно виміряти.
Tags: Киев, город, городские проблемы
Subscribe

promo greentown2020 february 15, 2017 09:00 11
Buy for 10 tokens
Город будущего в воображении современного человека - это 100 этажные небоскребы и прочие головоломные сооружения, вознесенные на километровую высоту. Но скорее всего, город будущего будет совсем другим. Вот посмотрите на этот уголок Сингапура. Эта обыкновенная уютная пешеходная улица - органичное…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments